Â
Το τελευταίο επεισόδιο με τις κλοπÎÏ‚ των θεμάτων στις πανελλαδικÎÏ‚ Ï€ÏÎπει να εκτιμηθεί ως μία εγκληματική ενÎÏγεια. Οι δÏάστες σίγουÏα θα Ï€ÏοσαχθοÏν ενώπιον της ΔικαιοσÏνης. Και είμαι βÎβαιος ότι η ΔικαιοσÏνη θα δώσει τη δÎουσα αυστηÏή απάντηση σε Îνα Ï„Îτοιο άθλιο φαινόμενο. Δεν Ï€Ïόκειται απλώς για μια παÏαβίαση κάποιου κανόνα δικαίου. Î Ïόκειται και για απόπειÏα Ï€Ïόκλησης αφόÏητης και άδικης βλάβης σε βάÏος των λοιπών μαθητών. Οι εξετάσεις και τα αποτελÎσματα Ï€ÏÎπει να είναι το Ï„Îλος μιας σκληÏής μαθητικής ποÏείας με κανόνες αÏιστείας. Οι άÏιστοι να μπουν στα πανεπιστήμια. ΟÏτε οι κλÎπτες, οÏτε οι κλεπταποδόχοι.
Φυσικά κάποιοι θα θÎσουν μια Ï€Ïόταση και Îνα αντίστοιχο δίλημμα. Îα δίνουν ή να μη δίνουν εξετάσεις τα παιδιά που Îχουν ολοκληÏώσει τη γενική υποχÏεωτική εκπαίδευση; Ή θα μπαίνουν ελεÏθεÏα σε Îνα Ï€ÏοπαÏασκευαστικό στάδιο στα πανεπιστήμια;
Ήδη Îνας πολιτικός φοÏÎας αυτό Ï€Ïότεινε. Καμιά εξÎταση στο Ï„Îλος των υποχÏεωτικών σπουδών και μαθητείας. Όλοι να μποÏοÏν να παÏακολουθήσουν τα μαθήματα της πανεπιστημιακής σχολής που τους ενδιαφÎÏει. Και μετά; Δεν υπάÏχει συγκεκÏιμÎνη και εξειδικευμÎνη Ï€Ïόταση. Αν καταλήξουν αυτοί που Ï€Ïοτείνουν την ελεÏθεÏη είσοδο στα πανεπιστήμια σε μία δεÏτεÏη συμπληÏωματική Ï€Ïόταση να δίνουν εξετάσεις μετά την ολοκλήÏωση του Ï€Ïώτου Ï€ÏοπαÏÎ±ÏƒÎºÎµÏ…Î±ÏƒÏ„Î¹ÎºÎ¿Ï Îτους, τότε ποιο το όφελος για το μαθητή;
Εξετάσεις, οÏτως ή αλλιώς, θα δίνει. Και χωÏίς καμιά από τις εγγυήσεις της ανωνυμίας που Ï€ÏοσφÎÏει το σημεÏινό σÏστημα. Θα το επαναλάβω. Όπως δεν Îλαβε χώÏα συζήτηση για τα Ï€Ïοβλήματα της χώÏας κατά την Ï€Ïοεκλογική πεÏίοδο, κάπως Îτσι συνεχίζονται τα Ï€Ïάγματα και μετά τις εκλογÎÏ‚. ΣτÎλνουμε ÏουκÎτες. ΧωÏίς να ξÎÏουμε την Ï„Ïοχιά τους. με ÏουκÎτες δε φτιάχνεται μια νÎα Ελλάδα.
Â
Â
Â
ÎÎα ΚÏήτη, τα ΚαθημεÏινά, Î Îμπτη 5.6.2014
Â
Â
|