ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΓΟΝΤΖΑΣ

Αρθρογραφία  

arrow
arrow
arrow
arrow
arrow
arrow
arrow
arrow
arrow
arrow
arrow
 






 

Loading

     Αλλιώς… απολύστε τον!
-- 16/04/2018

  

   

 

Από καιρό έχω αμφισβητήσει την ενημέρωση που μας προσφέρει το Υπουργείο Εθνικής  Άμυνας.  Ή μάλλον ο υπουργός του.  Σε μια σειρά κρίσιμων γεγονότων.  Και σε κρίσιμα σημεία τους.

Χθες σε πολλές έγκυρες αθηναϊκές εφημερίδες δημοσιεύτηκαν αναλύσεις των πρόσφατων γεγονότων με τις οποίες καταχωρίζονται ή περιγράφονται αρκετά σκοτεινά σημεία της ενημέρωσης που μας προσφέρει το ίδιο υπουργείο.

Ας πάρουμε το προτελευταίο γεγονός.  Με τη δήθεν παραβίαση του εθνικού εναέριου χώρου από τουρκικό ελικόπτερο στον πασίγνωστο από την «κυρά του» νησί της Ρω.  Έτσι πρέπει να είμαστε τώρα πια βέβαιοι ότι το τουρκικό ελικόπτερο δεν παραβίασε τον εθνικό εναέριο χώρο.  Μάλλον δεν ήταν απαραίτητες οι εθνικές τροχιοβολές προς την αντίθετη ως προς το ελικόπτερο κατεύθυνση για να αποτραπεί η δήθεν παραβίαση.  Μάλλον, πάλι, το τουρκικό ελικόπτερο δεν πετούσε με κλειστά τα φώτα του.  και μάλλον τις βολές του δικού μας στρατιωτικού κλιμακίου δεν τις πήρε είδηση το τουρκικό ελικόπτερο.  Απλώς επέστρεφε μόνο του στη βάση του μιας και ανήκε στην τουρκική ακτοφυλακή.

Και όσον αφορά την πτώση του Mirage 2000-5 και το χαμό του γενναίου πιλότου μας, διαψεύστηκε σχεδόν από την πρώτη στιγμή, από την τουρκική πολιτική ηγεσία, στον ανώτατο βαθμό του πρωθυπουργού, ότι δήθεν πετούσε την ίδια ώρα τουρκικό πολεμικό αεροσκάφος στο Αιγαίο.  Και αυτή η διάψευση δε διαψεύστηκε ποτέ από την δική μας πλευρά.

Άρα δεν υπήρχε εμπλοκή ελληνικού και τουρκικού αεροσκάφους.  Ούτε αυτό που μας ενδιαφέρει, ανάγκη αναχαίτισης.  Έτσι προστίθενται αρκετές ενδείξεις ότι δύο είναι τα πιθανά αίτια του τραγικού δυστυχήματος.  Το πρώτο:  Το περίφημο vertigo, όπου ο πιλότος χάνει τον προσανατολισμό του.  Φτάνει να βλέπει ακόμα ανάποδα τη θάλασσα με τον ουρανό.

Το δεύτερο αίτιο:  Μηχανική βλάβη.  Αυτό που δεν αναφέρεται μέχρι σήμερα στις αναλύσεις των αιτίων είναι το ενδεχόμενο εξαιρετικής κόπωσης του πιλότου και πιο γενικά των πιλότων  μας.   Που προκαλείται, κυρίως, από την ανάγκη επίδειξης εξαιρετικά επίπονων λεονταρισμών της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εθνικής Άμυνας.

Ο Πάνος Καμμένος βλέπει ότι το άστρο του δύει οριστικά.  Και επιχειρεί την πολιτική του επιβίωση μέσα από τη διαχείριση των κρίσιμων υποθέσεων της Εθνικής Άμυνας.  Και φυσικά, μαζί του συμπλέουν ο Αλέξης και το Μέγαρο Μαξίμου.  Αγνοούν τους τεράστιους κινδύνους που συνεπάγεται αυτή η συμπεριφορά του.

Αλλιώς... απολύστε τον!

 

Νέα Κρήτη, Άποψη, Δευτέρα  16.04.2018

 

 


Share |
 
papa
Ανοίξτε την Βουλή! Επιτρέπεται σύγχυση στα εθνικά θέματα; ¨Πορεία στην Ομίχλη της Κρίσης¨

 

 

Το ότι δεν φταίνε τα θύματα είναι, περίπου, βέβαιο. Τα περισσότερα δεν ήταν καν κάτοικοι της περιοχής. Να φταίνε, άραγε, τα μι

Το non paper της αμερικανικής πρεσβείας και η τουρκική επιχειρηματολογία για το τέλος ισχύος των διεθνών συνθηκών.

Επ

 

 

Πάρα πολύς κόσμος παραβρέθηκε στην παρουσίαση του βιβλίου του Αντώνη Βγόντζα ¨Πορεία στην Ομίχλης της Κρί

 

«ΔΙΚΗ»

20  χρόνια μετά την παραπομπή του Ανδρέα Παπανδρέου

Εκδόσεις Α.Α. Λιβάνη, Αθήνα, 2009
<

webdesign by mediapro || content management by fgcms